11 oktober 2010   

Datum: 2010-10-11 Tid: 15:55:33    
Idag har ju nästan varit en effektiv dag, i alla fall om man jämför med hur mycket man brukar få gjort på en måndag. Jag och Frida räknade på rätt bra på matten och för en gångs skull gjorde vi/jag något på formgivningen. Brukar bara bli att man sitter i soffan och glor, ritar lite, snackar skit och glor ytterligare för att sedan nästan jubla för att man får gå hem en halvtimme tidigare. Idag jobbade vi på ordentligt, nästan allihopa. Mässmonitern ska sättas ihop, och lite lustigt är det att rektorn "älskade" lärarens förslag på hur det skulle se ut, dissade vårt och sedan fick vi inte ens gå till rektorn och fråga angående en färg han hade bestämt. Skumt, man kan ju undra om läraren bara visade sitt förslag eller vad...
Jag, Amanda och Tiina blev nästan färdiga med ett staffli, så nu har jag slipspån under naglarna och färg på fingrarna. Fick även köra en runda till färgaffären och plocka upp lite färg till mässan. Så skönt med körkort!

Nu är det dags för lite spel på pianot innan jag sätter mig och pluggar religion tills jag spyr^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0