1 oktober 2010   

Datum: 2010-10-01 Tid: 21:25:24    
Det är ju höst på riktigt nu, vill inte egentligen. Men samtidigt är det så skönt med lite kyligare luft, så länge det är vindstilla och solen skiner.

Jag och Sara kom en bra bit på vårat svenska-arbete idag, och på lunchen stack jag, Elna och Frida och åt pizza. Mycket smarrigt var det, och jag var bra vänner som lägger ut pengar så länge när jag är så duktig och lämnar mina hemma... Men jag brukar å andra sidan lämna tillbaka lån relativt snabbt. På tal om lån, undrar jag nästan hur det går för Ellen med mina fina böcker. Min bokhylla skriker snart efter dem, det är inget snyggt att det mitt i raden svarta bokryggar med röd text kommer en knallgul bok med visserligen röd text. Men fel röd...

Just nu är jag lite lagom trött, men det känns bra. Var ju i stallet efter skolan, så det är bra trötthet =)

Kommentarer
Postat av: ellen

du får klaga på fredde,jag fick ju inte recensera den boken så jag fick läsa en annan och skriva bokrecension om den sen ska jag läsa 4:de boken :D

2010-10-02 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0