Slutet   

Datum: 2010-11-10 Tid: 18:55:40    
Låter riktigt allvarligt med den rubriken. Riktigt så jätteilla som det kan verka är det inte, men inte särskilt kul heller. Tog beslutet idag att lägga ridningen på hyllan. Har suttit och halvgråtit sedan dess, men det känns som det var det rätta ändå. Senaste tiden har det bara gått sämre och sämre utan några ljusa stunder alls känns det som så då var det lika bra. Sluta nu, ta en paus hitta mig själv igen. För det är det det handlar om, jag har tappat balansen. Och underbara som de är så märker ju hästarna av det direkt så då kan inget funka.
Så fort jag kom hem plockade jag ner tavlan på mig och Aros där vi hoppar, känns jätteknäppt att gå där nu med en stor tom vägg. Men den får vara så tills jag känner att jag vill ha den där igen. Gör bara så ont just nu att se den.
Ska fixa en ny design här med så snart som möjligt. Vill inte ha med alla hästarna när jag inte längre sysslar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0