Naglar och träning   

Datum: 2010-11-30 Tid: 19:36:20    

Mina naglar brukar alltid vara så långa och fina, dock inte nu tydligen. Min ena tumnagel går bara sönder hela tiden och vägrar bli normalt filad(funkar tyvärr inte att fila den onormalt heller) Och har man en nagel som är kort, ska alla vara det. Min pianolärare lär väl jubla imorgon^^

Snart är det dags för I form med Anna Anka igen, känns så bra att sitta framför TVn med en massa godis och se på när andra tvingas träna. Nä, skämt å sido man lär sig faktiskt lite av det och kanske får man någon gång tillräckligt mycket motivation för att göra något åt sina egna mat- och träningsvanor. Måste ta och göra styrketräningspasset jag gjorde i lördags någon mer gång denna veckan, annars lär jag ju få lika hemsk träningsvärk igen. Dock kör jag på lite lättare hantalar här hemma, 2kgs istället för 2½(3?)kgs... Det enda negativa med att träna hemma är att ingen håller koll på en, och att jag måste städa mitt rum innan jag kör igång. Yogamattan ligger just nu ihopknötad i en hörna för att mina skor tar för mycket plats. Illa...

Måste ta och hyra in någon till att ta lite nya bilder, så jag kan fixa till designen. Känns knäppt att ha en massa hästar med när jag inte rider längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0