Kallt   

Datum: 2010-11-28 Tid: 20:43:54    



Hy, snöstorm ute och i det gick vi luciatåg i bara särkarna(med massor av kläder under) inget vidare bekvämt, men kul. Höll på att förfrysa mina händer.
Har haft träningsvärk i halva kroppen hela dagen idag, och imorgon är det ett pass zumba som gäller. Får hoppas att det inte gör riktigt lika ont efter det.
Lite lagom ful bild på mig, är inte fotogenisk för fem öre, än mindre i dåligt ljus och med en webkamera samt med tandställning åt alla håll och kanter så jag inte ens kan le utan att den syns. Fats dåligt ljus, blir det ännu sämre än på denna kan det nog bli bra, för då syns jag inte alls!


Kommentarer
Postat av: Petra

Skulle vara väldig tacksam om du kunde läsa mitt senate blogginlägg och kommentera med.



Under rubliken: Snälla hjälp mig.



Min kod.



Användanamn:Darling



Lössen: 123456



vore tacksam om du kunde ta bort detta inlägget pågår koden.

2010-11-28 @ 20:55:48
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0