Home again   

Datum: 2010-11-06 Tid: 18:43:22    
Och hade tänkt stanna hemma ett tag nu!

Kollade på Sex and the city med Frida och käkade popcorn, godis samt drack cola innan jag körde hemåt i dimman. Fridas katt är läskig och för att göra det ännu värre skulle han tvunget lägga sig i mitt knä. 5,5kg tung katt som inte tycker om närhet flyttar man inte på så lätt och man vill hålla sig själv skadefri. Så det var bara att låta honom ligga där tills han tröttnade...

Skulle egentligen pluggat lite nu,  men är så in i bomben trött att jag knappt klarar av att hålla ögonen öppna. Inte är det mycket det fina tål, två nätter ute och knäppa matvanor och allt slutar att fungera... Så det blir att lägga sig tidigt idag och hoppas på bättre mående imorgon. Tänkte ta och sticka upp till stallet då, så håller tummarna för bra väder, eller i alla fall för att det inte kommer att regna.

Flizan är en av få katter jag inte är rädd för och inte heller har varit rädd för...

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv: Det är bara bra med mig. Jättefin blogg förresten! :)



/moa

2010-11-06 @ 21:05:44
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0