Harry Potter   

Datum: 2010-11-21 Tid: 20:48:48    
Var nu och kollade eftermiddagsbio, vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen. Hade jag inte läst boken precis innan hade den nog varit superbra. Men nu var det ju inte så, satt och störde mig på massor som var helt fel i jämförelse med boken. Att det var någon som satt bara en rad bak och läste texten högt för sin unge gjorde ju inte upplevelsen bättre precis heller, det finns väl en 11års gräns av en anledning och vem släpar med sin unge som inte kan läsa på en engelsk film med text? Grymt irriterande!
Så till sommaren ska jag inte läsa boken precis innan sista delen, och inte gå på eftermiddagen utan vänta tills typ visningen som är senast på kvällen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0