7 november 2010   

Datum: 2010-11-07 Tid: 20:27:08    
Sitter och har en liten paus i mattepluggandet nu, har räknat lite mer än hälften av det jag skulle. EMA går nu med, och jag vill så gärna se det. Men först måste jag bli färdig med matten, försöker ha lite fokus på rätt sak i alla fall. Den riktiga galan börjar inte förren om en halvtimme så har jag tur hinner jag med lite mer innan dess och kan se lite. Vill helst se kategorin där Tokio Hotel är med =)

Har varit uppe och ridit i eftermiddags med, men det kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av ett gästinlägg som jag hade för typ hundra år sedan är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kan du anmäla dig till veckans blogg! :D

2010-11-07 @ 21:22:12
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0