2a november 2010   

Datum: 2010-11-02 Tid: 15:08:51    


Har hunnit med en del av det jag skulle idag; tvättat bilen samt fixat med tvätten. Tänkte sätta mig med kemin nu och sedan skriva lite på uppsatsen. Dumt nog är det så tråkigt att göra, så jag lär väl "smita undan" och sitta inne på facebook eller något istället.

Var hos tandläkaren igår, snabbaste besöket hitills tog väl ca. 3 minuter från det att jag kom innanför dörren tills dess jag var ute ur byggnaden igen. Men denna gången ska jag inte klaga, jag hann med bussen hem utan att behöva gå runt i en timme extra och frysa.
Men det känns i munnen idag, kan inte bita ihop ordentligt. Bara att hoppas att det stabiliserar sig snart =)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna ett kingslandspannband!

sv; varsågod att skicka :)

2010-11-02 @ 16:47:38
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0