29 november 2010   

Datum: 2010-11-29 Tid: 16:58:01    
Idag har varit så underbart väder, har bara velat sätta på mig ett par skidor och kasta mig utför en pist. Tyvärr har vi ju inga sådana här runt omkring, så jag fick nöja mig med att gå i snön. Gick faktiskt till skolan i morse, kom i tid, till och med först av alla i klassen! Det har inte hänt någon gång de senaste tre åren, om man nu inte räknar tyskalektionerna där det bara var jag och Tiina...
Har fortfarande träningsvärk sedan igår, och ikväll är det zumba. Fast det ska bli riktigt skoj och värken försvinner ju om man rör på sig mer.

Kollade på Spirit - hästen från vildmarken för en liten stund sedan. Så mysigt med tecknade filmer, men usch vad dålig kvalité det är egentligen. Har filmen på VHS, och det märks... Men man vänjer sig rätt snabbt vid den lite gryniga bilden, det är ju dte man är uppvuxen med =)

Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling - Vinn en Ralph Lauren pikétröja ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/jultavling.html#comment

2010-11-29 @ 21:41:50
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0