1a november 2010   

Datum: 2010-11-01 Tid: 16:20:45    



Gillar inte att det är november, tiden bara flyger iväg. Finns så mycket jag vill hinna, och göra men så lite tid för det. Eller så är det bara jag som prioriterar min tid fel.

Var med kören i K-stad idag, först fick vi springa runt och utföra lite små uppdrag och sedan var det dags för laserdome.
Det märks verkligen att jag har varit halvsjuk i några veckor, haft körkort ungefär lika länge samt att hästarna nu kan vara sjuka. För det var grymt jobbigt att springa runt där inne i mörkret. Levde ju verkligen mig in i det och hukade och gick och allt möjligt. Att sedan gå runt ett bra tag inne i stan också hjälpte ju inte mina ömma muskler direkt. Så ikväll blir det lite yoga, om inte annat kanske det stretchar ut musklerna så jag slipper ha ont i morgon.
Var i det vinnande laget på uppdragen och fick en lite pumpa som pris, och kom tvåa i laserdomen.
Superkul dag, och nu hade jag tänkt äta lite och kanskeskriva vidare på min uppsats samt den nya labrapporten i kemi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0