13 november 2010   

Datum: 2010-11-13 Tid: 22:39:10    
Har varit och ränt i affärer med mamma och pappa hela dagen.
För mig blev det lite saker till bilen samt två par skor. Diggar det faktum att det är pappa som uppmuntrar mig till att köpa skor^^ Blev ett par vinterstövlar i storlek 41(!) samt ett par högklackade, typ stilett klack i storlek 38. Så stor skillnad får man i storlekarna om man ska ha hålfotsinlägg i det ena paret och inget alls i det andra. Nu ska man bara få tillfälle att använda finskorna. Vinterstövlarna ska börja användas rätt så direkt, gillar inte att frysa om fötterna! Bild på mina nya skor kommer imorgon, pallar inte leta upp varken kameran eller bilder på dem på nätet...
Köpte två filmer med, 4e och 5e Harry Potter. När vi kom hem kollade vi allihopa faktiskt på fyran, så nu har mamma och pappa slutligen faktiskt sett en hel sådan. Femman tänkte jag se på imorgon, fast först blir det lite skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0