10 november 2010   

Datum: 2010-11-10 Tid: 11:46:03    
Har ingen aning om vad jag ska skriva, vet bara att min blogg är väldigt tråkig just nu...
Hade en hel del planerat idag, men märker sedan att jag har historialektion 13.00, kul... Dessutom säger Frida att tankekartan ska vara färdig idag, enligt lappen vi fick om det på fredag. Och jag har inte ens börjat, detta känns ju bra, eller inte.
Avskyr allt just nu, vill bara få bort alla krav men för det måste jag ta tag i skiten först. Så nu ska jag ta och i alla fall läsa igenom det som det ska bli en tankekarta av och sedan ska jag jobba häcken av mig för att bli färdigt med allt som ska bli färdigt denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0