två turer   

Datum: 2010-05-22 Tid: 21:48:03    
Red ett kort pass på Pors igår, det fick bli barbacka eftersom han var så blöt efter hellregnet. Tänkte från början bara skritta runt på banan och böja med mera. Och han blev mjukare! Var så skönt att kunna länga lite på tyglarna, ha de lite hängande och ändå gick han kvar i samma form =) Blev efter ett tag att jag travade lite också, inte särskilt mycket eller säskilt fort, för då hade jag troligtvis åkt i backen direkt^^

Idag var det en liten(eller ganska lång...) uteritt tillsammans med Mia. Hade annat träns och annat bett på Pors än vad jag brukar ha, så han kunde inte riktigt komma till ro först, men med lite lirkande gick han sedan lika fint som på banan. Blev en lång och rätt snabb galopp också, det var härligt, dock tappade Jense en sko så vi fick ta det lugnt sedan resten av turen.

Nu ska jag försöka sova, så att jag är pigg imorgon när jag ska hoppa med lillskiten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0