Skutt^^   

Datum: 2010-05-16 Tid: 21:45:18    
Är helt slut i huvudet; har kört cirka 17mil idag... Så nu ska jag snart gå och sova.

Var och red i förmiddags på Pors. När jag precis suttit upp så skuttade han^^ Aldrig hänt innan, att han bockat nån gång i galoppen har ju hänt, men inte att han gjort det när vi skrittat. Tränade lite att han skulle vara mjuk i sidorna, red lite konstiga vägar mellan hinderna som stod uppställda, för att böja igenom honom. Han blev faktiskt mjukare av det, nästan så att han blev en liten leksak=) Och i traven arbetade han på ordentligt, så jag fick jobba för att kunna sitta ner.
Blev ingen galopp idag, måste lära mig att kunna se om han galopperar rätt galopp, så det ska jag med hjälp av Mia träna på i morgon, troligtvis.
Har kommit på vad jag ska klä ut mig till på maskeradhoppningen också; en indian^^ Vi har nån klänning och ett gummiband med garnflätor som jag ska sätta runt hjälmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0