Puuhh...   

Datum: 2010-05-20 Tid: 15:05:04    
Varmt, och fuktigt ute... Så fuktigt att det nu faktiskt började regna mellan solstrålarna.
Provet idag gick sådär, inget MVG kommer jag få, men ett G är jag nästan 100 på att jag får, kanske till och med ett VG om jag har tur. Blev färdig med provet en timme innan utsatt tid så jag stack hem och lagade mat till mig och pappa innan jag skulle ha fysik. Och den lektionen var rätt slapp; vi gjorde bara 3 labar och sedan fick vi gå hem.
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan sticka upp till lilla pållen och hoppar lite mer i den hemska hoppsadeln och de hemska hoppläderna^^ Känner mig så ihop tryckt, och kan inte sitta ner ordentligt. Men snart kan jag börja rida mer dressyr med Pors igen=)

Får hoppas att han snart slutar med dumheterna med att ha bruna öron och blir lika kolsvart som han var i vintras^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0