länge sedan...   

Datum: 2010-05-05 Tid: 21:26:57    

Red idag, var typ 1½ vecka sedan jag gjorde det senast. Så blir det när man åker på skolresa i 3 dagar och sedan är sjuk i 3-4...
Men idag blev det i alla fall av, ett pass på Atoz blev det där vi finslipade bågarna i serpentinerna, storleken och volterna samt att han skulle gå framåt när jag bad honom. Han var verkligen urpigg idag, nästan skuttade fram när han skulle skritta fram, så det känns bra inför på lördag då det är tävling som gäller.

En sak till som var länge sedan var att jag träffade Therese idag. Senast var när det var final i melodifestivalen, vi träffas alldeles för sällan. Men idag tog vi en riktigt lång promenad och pratade om allt som hade hänt sen senast.

Så idag har jag verkligen fått all motion som jag behöver^^ Skulle bara behövas göras oftare så att jag kunde få lite bättre flås och benstyrka. Menmen, nu är sommaren snart här och då cyklar jag till stallet igen=)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0