Hoppträning^^   

Datum: 2010-05-08 Tid: 14:41:02    
Hade hoppträning med lilla Pors igår. Skitkul var det, så pigg och framåt har han nog aldrig varit.
Var från början inte tänkt att jag skulle rida, jag skulle bara fixa till utrustningen inför tävlingen. Men när Mia sedan tog in Grounau och Pors för att rykta och lägga täcken på dem så hade Cecce ringt och sagt att hon skulle ha hopptävling om 2 veckor. Så då fick jag ju ta och träna lite hoppning med lilskiten^^
Och det gick förvånansvärt bra, har ju inte gjort det så mycket, men det märktes att han tyckte att det var kul=) Började med lite framhoppning över tunnorna, och jag sitter ju som en kratta med dressyrhänder... Men när jag väl fick ihop hur jag skulle sitta så gick det super, hoppade som högst 70cm.

Ska bara komma på något att klä ut mig till också till tävlingen^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0