Duktig Pors!   

Datum: 2010-05-23 Tid: 19:05:18    


Var på maskeradhoppning på Backabo i förmiddags, gick bättre än vad jag hade väntat =) Var fint utklädd till indian, och Pors hade pärlor i manen och en trasmatta som schabrak^^
Första klassen var på 40cm, nollade i grunden och sedan även i omhoppningen. Vann på 3 hundradelar, trodde jag aldrig, men han skötte sig riktigt bra trots min bristfälliga ridning. Inte lätt att omskola en dressyrtant till hopptossa på bara 2 veckor... Första gången jag vinner en hopptävling=)
I andra klassen(50cm) gick det inte riktigt lika bra, men det gick bra ändå. Nollade i grunden, men var i omhoppningen inte riktigt med med min yttersida, så han sprang vid sidan om det sista hindret... Men jag är så nöjd med honom ändå, lilla gaphalsen <3

Ska se om mamma tog några bra bilder på oss så fort hon laddat över bilderna i datorn. Men nu blir det pizza =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0