dripp..dropp...   

Datum: 2010-05-12 Tid: 12:20:07    
Usch, tycker inte om att regnet vräker ner och det bara är runt 5grader ute. Det är maj! Det ska vara 20grader och solsken ju!

Har i alla fall varit ute en del; först gå genom halva byn och skaffa hålfotsinlägg. Så nu har jag glasögon, tandställning och hålfotsinlägg, vad saknas?
Sedan gick jag vidare för jag skulle ha körlektion men inte skulle hinna hem emellan, så stannade till lite vid skolan och pratade med Frida för att ta död på lite av väntetiden. 
Körlektionen gick super, har börjat få in växlingen bra nu.

Snart ska man ut i regnet igen för att ha pianolektion, och sedan lite beroende på om Frida är kvar i skolan eller inte så ska jag antingen hem eller dit och räkna matte.

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0