24 maj 2010   

Datum: 2010-05-24 Tid: 17:03:53    
Dagen har verkligen känts alldeles för lång... Hade matte på förmiddagen,där jag satt och försökte lösa en "kluring" eller vad man ska kalla det. Fick fram ett svar som funkade, men som man kunde förbättra, så det ska jag försöka göra till på fredag.
Svenskan var lika tråkig och meningslös som vanligt. Jag får verkligen inte ut någonting utav det. Vi fick i alla fall sluta en halvtimme tidigare så jag ska inte klaga allt för mycket =)

Sitter just nu och försöker skriva färdigt en novell till en tävling innan jag ska plugga lite fysik och renskriva min uppsats.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan hur är det?



Min kod: Användanamn: Sommar



Lössen: 123456

2010-05-24 @ 19:48:24
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0