Vår på riktigt nu!   

Datum: 2010-03-09 Tid: 20:11:17    
Eller nästan i alla fall, det blir mer och mer för varje dag som går. Såg årets första motorcyklist idag, dessutom tog jag vårjackan när jag skulle till kören! Skönt att slippa den stora kappan, fast det var lite kallt när jag skulle hem och solen gått ner såpass att det var skugga hela vägen. Men vad fan, det var inte iskallt=)

Och jag måste verkligen bli av med mitt sötsug, äter hur mycket godis, choklad och torkad frukt som helst nu. Fast troligtvis lär det bli bättre när jag ätit upp det jag har här hemma. Jag SKA inte köpa mer, det är inte nyttigt. Sen när bryr jag mig om vad som är nyttigt och inte? Har nog aldrig brytt mig ett skvatt om det, äter det jag känner för och har alltid gjort. Och just nu känner jag för torkad frukt, så det ska jag äta=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: emina

SV: Ja jag vet inte rikgit vad det var för yoga jag gick på men det var absolut inte träning som gav svett eller träningsverk. Får hoppas att du har rätt och att det finns bättre pass!



Akryl sa du? Det är ju svårt att ge några tips så här bara. Men det positiva med akryl är att man kan måla över flera gånger så var inte rädd för att prova dig fram:)

2010-03-09 @ 22:18:40
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0