Uteritt 051209   

Datum: 2010-03-13 Tid: 12:47:58    

Red ut tillsammans med Ellen idag. Det var kul, länge sedan jag red ut. Vi höll oss till skritt och trav, många blöta löv på marken att halka på^^ Klättrade även lite, och Pors fick för sig att han skulle trava/galoppera upp för backen istället för att skritta... Sen när vi kom tillbaka till stallet fotade vi pållarna lite, eller mest Pors men någon bild på Ellen och Brasse blev det allt också!

Sedan skulle Mia testa att köra Marabou, så jag och Ellen skulle hjälpa till. Hahaha, lyckat när både jag och Ellen är rädda för den lilla skiten^^ Men det gick bra, så länge han har något att koncentrera sig på så hittar han inte på något bus. Vi började med att han bara skulle släpa på två staketstolpar och när det gick bra kopplade vi på vagnen, har var verkligen superduktig! Och när gått ett par varv med vagnen, fick jag testa att åka/köra. Det var kuligt! Han var mycket piggare än Pors, så det gick undan^^

Avslutade dagen med att mocka som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0