Underbar, det är vad hon är=)   

Datum: 2010-03-03 Tid: 18:41:24    
Lilla Wilma, som jag kommer sakna något så kopiöst när hon åkt hem, hoppas att jag hinner hem från Göteborg på lördag så att jag kan få rida henne en sista gång...

Red henne idag i alla fall, Mia hängde med ut en tur på Brasse, det var ett bra tag sedan han fick röra på sig. Superpigg var han, man brukar vanligtvis behöva ha spö på honom, men han gick av sig själv idag^^
Efter skogsturen red vi på banan, nyharvad var den så det var mycket lättare att rida idag än det varit tidigare. Hon gick superfint och var väldigt mjuk nästan hela tiden, testade att göra lite skänkelvikning i skritten, var väldigt länge sedan jag gjorde det, men lyckades få till några i varje varv som var okej.
Red även lite galopp, och den går bättre och bättre. Fick till en bra takt i båda galopperna och det var så härligt så det finns inte. Det enda som slår det är galoppen på Brasse när jag red honom på kandar, den känslan går inte att beskriva...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0