Trötter!   

Datum: 2010-03-15 Tid: 22:06:46    
Sov knappt i natt, så har varit jättetrött hela dagen. Jobbigt värre, men skolan har ändå gått okej idag. Älskar pappas gamla mattebok, förklara så jävla mycket bättre och lättare än min bok. Har jag tur så kanske jag bryter min mattetrend och får högre betyg igen =)
Svenskan var ungefär lika seg som vanligt, tycker verkligen inte om språk och namn historia. Visserligen beror det nog mest på att jag har hört så himla mycket om det hela tiden. Det känns helt enkelt uttjatat...

Kollade nyss på Hollywood fruarna, idag var det inte alls så bra och underhållande som det brukar vara. Men Maria är fortfarande min favorit helt klart!

Nu ska jag gå och lägga mig, och hoppas på att jag kommer att sova bättre inatt.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Din störiga syster

Du får komma till Lund annars, så hjälper jag dig med matten. Eller så kan jag komma och hälsa på, för jag har ju nästan tre veckors påsklov med start på fredag nästa vecka :D



Ett allmänt tips är att vara lite mer uppmärksam på svenskalektionerna, så slipper du särskriva två gånger i samma inlägg ;)

2010-03-17 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0