suck... 271009   

Datum: 2010-03-10 Tid: 21:36:49    

Ridpasset idag var till en början en stor katastrof! Enda positiva var att han hade motor^^ Han ville inte böja sig, inte gå i form eller något alls. Och jag var nära att ge upp vid ett flertal tillfällen. Men skam den som ger sig...
Blev mycket i skritt för att få honom att flytta och böja sig, och så fort jag började trava var det bara att börja om igen. Satte jag mig ner i traven så stack han nästan för mig. Det blev mycket halvhalter, men till sist lossnade han, så i slutet av passet kunde jag sitta ner och rida på volt utan problem. Och då slutade jag, tyckte inte att det var lönt att göra mer idag. Man ska ju sluta när man är på topp^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0