Söndags...301209   

Datum: 2010-03-13 Tid: 12:52:44    

...Var det rena ridskolan i stallet^^ Kaspers kompis+familj var och hälsade på. Och alla ville prova på att rida. Jag tycker de var riktigt duktiga för att typ aldrig suttit på häst innan.

Red även själv på Pors efteråt, då han bara hade skrittat runt. Det gick nästan superbra^^ Fick inte riktigt till öppnorna jag försökte mig på, menmen, det brukar jag ju inte lyckas helt med heller så... Tränade att få fram/upp honom mer i traven och det funkade. Tyckte att han gick på riktigt bra, utan att det blev stolpigt, var dock lite jobbigt för mina ben, tränade utan stigbyglar för att jag inte skulle kunna sitta fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0