Söndag...   

Datum: 2010-03-14 Tid: 21:50:51    
Igår var verkligen superkul! Tittade först på Alice i Underlandet men Ellen och Erika. Helt underbar film faktiskt, totalt annorlunda från boken(har inte sett den tecknade filmen...) Och Johnny Depp är ju bara bäst.
Sedan hem till Therese och kolla på Melodifestivalsfinalen. Skojsigt var det, men kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar vinnarlåten eller inte. Hade ingen direkt favorit i år så...

Idag har jag varit hos mormor på eftermiddagen/kvällen. Kul att träffa dem igen, var ett bra tag sedan. Hade med mig min externa hårddisk dit, så nu har jag lite filmer att titta på. Hade även tänkt kolla på True Blood och se om den var något värt att se på/följa.

Det blev väldigt dålig uppdatering idag, har 2 ridinlägg att skriva sedan, men det får bli imorgon eller något.

Kram!

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

SV: ja ghar inte läst boken så har itne mycket att hämföra med. Men jag gillart :D och haha ja johnny depp som hattmakaren var klockren!:) Hade du någon mer favorit figur?

2010-03-14 @ 23:34:26
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0