Skutt...Galopp...Duns...Aj!111009   

Datum: 2010-03-04 Tid: 15:35:23    

Denna vackra hästen var i stallet idag, Ellen skulle rida henne, vilket slutade med en serie bocksprång, näsblod och en haltande ryttare...
Det var inte tänkt att jag skulle rida idag, eftersom jag har haft ont i huvudet ett bra tag. Men när jag kom dit kunde jag inte låta bli en barbacka tur på Pors. Och dum som jag var försökte jag hoppa upp själv... Naturligtvis kom jag för långt bak och Pors blev skrämd och började galoppera så jag trillade av. Så nu har jag ont i vänster ben, men huvudvärken jag hade innan försvann, så lite tur i oturen hade jag allt^^ Fick hjälp upp sen och red en stund i skritt innan mamma och pappa började klaga på att det var för kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0