Skolan slut för idag =)   

Datum: 2010-03-02 Tid: 12:51:17    

Funderar på att ta och flytta över alla inläggen som jag har på andra bloggen och lägga här. Uppdaterar aldrig den, men vill ha det jag gjort med Pors sparat ändå. Fast det lär ta tid, har visserligen bara typ 30 inlägg där, men måste ju lägga in alla bilder rätt också. Men då har jag något att göra en regning dag i alla fall^^

Skoldagen idag var chill, hade ju som jag skrev tidigare CAD/SolidWorks. När det var ungefär 5 minuter kvar av lektionen kommer fysikläraren in och säger att han inte mår bra och ska gå hem, ingen vikarie fanns, så vi fick sluta=) Dessutom underbart med strålande sol (dock lite moln), så eventuellt sticker jag till stallet om en stund innan jag ska vara på kren i kväll.

Kram!

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Vem som helst får ju komma till the studio så det är bara att komma och fota dig;)

2010-03-02 @ 18:54:14
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0