Segt...   

Datum: 2010-03-08 Tid: 22:18:29    
Käns just nu väldigt segt att blogga, känner att jag inte direkt har något vettigt att skriva=(

Har i alla fall varit i skolan idag, först matte, där läraren glömde bort att jag satt i ett annat rum. Så när lektionen var slut gick alla och läraren låste dörren, kvar satt jag... Tur att man kan öppna dörrarna från insidan^^
Svenska sedan, inte så jättekul, vi pratade om en massa namn typ.

Sedan har jag bara suttit hemma och spelat spindelharpan. Trodde att jag och pappa skulle ut och övningsköra, men nä då. Han skulle till frisören, så jag får ha paus ett tag till innan jag måste ta tag i körningen på riktigt.
Kollade på Svenska Hollywood fruar också, hahahahaha, de är som typ förvuxna tonåringar som bara leker sig igenom livet dessa nya. Tur att Anna Anka fortfarande är med en del, hon är ju bäst=)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0