Seg...071009   

Datum: 2010-03-04 Tid: 15:31:08    


Red på banan idag, det gick inte alltför bra. Pors var seg och ville inte alls gå framåt som han brukar göra.
Hade en ny sadel idag igen, får inte ha dressyrsadeln eftersom jag har för raka ben, den andra jag har haft är för liten för mig, så nu fick jag testa att ha en hoppsadel. Den var snäppet bekvämare än allroundsadeln iaf, men jag saknar dressyrsadeln, men när jag fått ordning på mina ben får jag ha den igen.

Vi tränade lite på övergångar och jag red igenom programmet som vi ska tävla i om 2 veckor. Var meningen att vi skulle träna lite på galoppen också, men en av de andra hästarna var halt och var tvungen att köras till veterinären, så jag kunde inte få hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0