Putsa 141109   

Datum: 2010-03-13 Tid: 12:34:06    

Igår åkte Atoz, men han ska bara vara på vintervila och kommer tillbaka till våren igen. Förhoppningsvis helt hel i benen. Men jag kommer att sakna honom, red honom hela våren och sommaren... Hahaha, hans nya kompis är en minishettis på 84cm, och den sötnöten kommer också till våren, och vi får lov att leka med honom. Ska se om man kanske kan lära honom lite trick^^

Var i stallet idag och putsade sadel och träns, jag och Pors ska vara med i en klubbtävling i dressyr imorgon. Ryttarmärkesprogrammet är det vi ska rida, vi får se hur det går, men förhoppningsvis går det super. Har inte ridit på det bettet på ett bra tag, har knappt ridit honom alls ordentligt på ett tag, har ju fokuserat mer på tömkörning/körning eftersom det är mitt skolarbete som jag har deadline på.

Nu måste jag sova, ska vara i stallet vid 8 imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0