Övningskört   

Datum: 2010-03-20 Tid: 19:40:02    
Skulle egentligen kört med min bil idag(för första gången!) men handbromsen hade låst sig eller något på den, så jag fick köra med pappas bil istället. Det gick faktiskt ganska bra. Körde till Hallaryd, Vägla och tillbaka igen. Fick träna på att backa lite också. När vi kom tillbaka där jag startade köra, och då skulle byta så att pappa skulle köra sista biten, så var det poliskontroll... Läskigt! Ännu värre var ju att de vinkade in oss, och pekade att jag skulle parkera mellan 2 bilar, har bara parkerat med en massa plats åt alla håll och kanter. Men det gick bra, ställde bilen lite snett, fast det gjorde inte så mycket. Sedan fick både jag och pappa blåsa, och pappa fick fylla i nån enkät som jag fick en biobiljett för =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0