Kallt 141009   

Datum: 2010-03-04 Tid: 15:38:08    

Brr... Det var kallt idag, men med en tjock vinterjacka på och dubbla strumpor så gick det ändå.
Hoppade och galopperade gjorde jag en del idag, och det gick super. Ska tävla på söndag, första gången Pors är med i en tävling. Det är en liten tävling så det ska nog gå bra, har inte bestämt vilka klasser jag ska ställa upp i ännu; 20, 30, 40, 50 eller 60 cm tror jag det var jag kunde välja mellan. Hoppade ungefär 45cm idag, och det gick superbra! Och när vi tränade galoppen fattade han nästan alltid rätt galopp, fast den får jag nog ta och träna mer på^^.

Bilden är ifrån söndags, rida i mjukisbyxor var ingen hit direkt, och pappa var inte så glad sedan när jag skulle sätta mig i bilen för att åka hem^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0