Hit och dit och tillbaka igen! 211009   

Datum: 2010-03-10 Tid: 21:35:20    

Skulle ridit lektion idag vid 12, men när jag kom upp till stallet fick jag reda på att min ridlärare skulle iväg, så det blev inget av det.
Började att mocka några boxar i väntan på att Ellen skulle komma upp så att vi skulle kunna rida ut i skogen en runda, hade fått för mig att hon slutade skolan vid 13 och skulle vara i stallet 13.30, men när klockan var 14 och hon fortfarande inte kommit så cyklade jag hem. Lita lagom till jag kommer hem får jag svar på mit SMS, att hon är påväg till stallet.
Så nu ska jag äta lite innan jag cyklar dit igen, och för att rida denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0