Hemma igen=)   

Datum: 2010-03-07 Tid: 20:23:44    
Eller, det har jag i och för sig varit i ett dyng nu, men NU har jag äntligen landat igen efter konserten=) FYFAN vad underbart det var! Blir helt überglücklich bara jag tänker på det. Satt under hela konserten med värsta breda leendet (det är tur att man har öron^^)
Efter konserten var det tänkt att jag och Corre skulle ringa hennes föräldra så vi kunde åka tillbaka till hotellet. Men vi fick inte tag på dem, så vi satt på ett 24-timmars McDonalds mitt i natten och drack kaffe. Inte det smartaste kanske, hela min helg har bestått av kaffe, socker och McDonalds... Så jag har ju levt i ett sockerrus hela tiden^^ Och det känns nu, usch och fy och blä. Men det var det värt, helt klart.

Igår var jag på/i Ullared/GeKås, har inte varit där sedan jag var 13^^ Jag kan ju inte direkt påstå att jag gillar stället, en massa folk, en massa grejor man varken vill ha eller behöver, osv... Men hittade ett nytt ridspö, en fleecejacka samt lite målargrejor. Få se om jag kan skapa något fint. Jag och Corre konstaterade att musikavdelningen var kass, de hade inte en endaste skiva/DVD med Tokio Hotel, fy på dem! Så nu ska jag ta och beställa det från cdon.com istället =)

Blev tyvärr inga bra bilder från konserten, Corre försökte filma, men ljudet är hur kasst som helst. Synd... Men jag har själva filmen, och jag har minnen=)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0