Fredag!   

Datum: 2010-03-12 Tid: 16:08:39    
Och äntligen har skolan slutat, så segt att gå till halv fyra varje dag. Speciellt när man sista lektionen antingen har matte eller fysik, huvudet är ju helt slut efteråt.
Sitter och planerar lite angående morgondagen med Ellen, har tagit reda på busstiderna nu i alla fall. Vi tänkte äta i stan också, jag föreslog Grafitti, Ellen; vad är det för något? Jag fattar verkligen inte hur man kan ha missat världens bästa matställe! Älskar bakad potatis, och när man är i stan och ska äta är det ju nästan ett måste att gå dit. Får bara hoppas att de har öppet också, men det borde de ha^^

Ska alldeles strax sticka upp till stallet och rida, det jobbiga med det är bara att jag måste komma på vilken häst jag ska göra något med. Har ju några att välja mellan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0