Försök till uppmjukning   

Datum: 2010-03-12 Tid: 22:23:51    
Men det går inte alltför bra... Red Brasse idag igen, och jag kan inte riktigt säga vad jag egentligen tycker. Han är ju egentligen inte "rätt" sorts häst till mig, jag ska ha någon lätt mjuk som är lätt att böja, och visst Brasse kan bli sån, det vet jag ju. Känns bara som om det kommer ta en evighet innan vi är där, OM vi kommer dit innan han säljs...
Red som sagt på honom idag. Han var lite lagom pigg, så jag behövde inte driva så mycket =) Och stundtals släppte han rätt mycket, medan andra stunder så hängde han sig och var stel som ett kylskåp...
Men för att vara andra gången på typ ett år så gick det hyfsat.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0