Ellen! 021209   

Datum: 2010-03-13 Tid: 12:46:33    

är du nöjd nu? Jag hoppas att du tar och kommenterar nu oxå!

Brr... Det var kallt idag, från att ha varit drygt 5-10 grader i nån vecka var det helt plötsligt -2 idag. Och stålhättorna på skorna gjorde ju inte kylan behagligare...

Hoppade lite idag, men det gick inte alltför bra. Det började bra, han hoppade glatt och drog lite mot hindret, iaf i ena varvet, när vi sedan bytte varv, så gick han förbi hindret två gånger innan han hoppade. Sen hann vi inte mer innan vi blev störda, och då tappade jag koncentrationen, så vi hoppade bara något hopp til åt varje håll. Avslutade sedan med att galoppera något varv åt varje håll innan jag skrittade av.

Både Ellen och Erika var i stallet, så det gick snabbt att mocka m.m. idag. Kul med lite sällskap också, brukar alltid bli att jag är där en dag, sen är de där dagen efter...

Nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete, och sen ska jag försöka skriva färdigt inlägget om allt jag gjort men inte skrivit in här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0