Done!   

Datum: 2010-03-13 Tid: 13:07:33    
Nu har jag laddat upp alla gamla inlägg om Pors, så nu kan jag börja uppdatera med nya=) Fast det orkar jag inte med just nu, sitter och målar naglarna. Ena handen klar och håller på att torka, jobbigt att bara skriva med en hand...^^ Speciellt när man ska skriva ! för det brukar jag använda båda händerna till, håller ner shift med höger och trycker på 1 med vänster. Och trots att jag gått på piano i 10 år kan jag inte sträcka ut handen tillräckligt för att nå båda tagenterna med höger =(

Fluminlägg detta blev, menmen, nu ska jag fortsätta med mina naglar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en shifttangent på andra sidan tangentbordet också :P

2010-03-17 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0