Dålig uppdatering...   

Datum: 2010-03-30 Tid: 19:21:59    
Men det skyller jag på att jag har haft alldeles för mycket att göra, har bl.a. tränat lite NH med lillhingsten. Och han betedde sig precis som vanligt, lite lagom nonchalant... Och sedan blev det inte så mycket mera gjort då.
Sedan igår så övningskörde jag med pappa, och då ringde syster och sa att hon skulle ta tåget hem(hade bett henne komma tidigare än vad hon tänkt från början) så då fick vi ju hämta henne och baka kladdkaka och titta på Arn =)
Och idag så har jag varit i skolan, stack hem på lunchrasten för att hålla syster sällskap och hade förväntat mig att hon skulle ha lunchen färdig, men nej då. Jag fick hjälpa till och laga mat, pasta med ostochbaconsås blev det,  mums! Cykla tillbaka, hade fysik i 3 timmar, och sedan hem igen och räkna matte i en timme med syster. Inte det roligaste kanske, men jag behöver det inför provet imorgon.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0