Dålig dag =(   

Datum: 2010-03-25 Tid: 17:49:51    
Dagen har inte varit särskilt bra, trots det fina vårvädret och synen av årets första fjäril... Började med tyska, helt okej var själv idag och fick träna på possessiva pronomen. Gillar inte att det finns så många olika böjningar av samma ord, blir helt förvirrat...

Fysikprovet sedan var det som förstörde dagen, jag fattade allt innan, hade räknat alla uppgifterna i boken och förstått dem, sätter mig ner och fattar ingenting. Frustrerande, svarade jag rätt på de jag försökte på så har jag ett G i alla fall...

Kram!

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smyckes tävling pågår !

Vad roligt att du deltar :)

2010-03-27 @ 17:40:33
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0