Bara en dag kvar   

Datum: 2010-03-11 Tid: 22:12:17    
och sedan är det helg igen! Dock är min helg konstigt nog rätt uppbokad, och det händer inte ofta.
Ska först på eftermiddagsbio i Hässle, sedan eventuellt hem till en kompis och kolla på finalen av melodifestivalen. På söndagen sen ska jag hälsa på mormor, hinna övningsköra. Och dessutom ska jag någon av dagarna upp till stallet och rida, eller köra Pors. Men det är nästan bättre att ha något att göra än bara sitta och glo på en datorskärm som jag gör annars.

Nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

nej jag har hört att det inte finns så många med styrka i färg. lite trist ändå!

2010-03-11 @ 22:36:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

ser ut som du har fulltupp :D alltid kul!

2010-03-12 @ 00:00:21
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0