snyft...   

Datum: 2010-06-24 Tid: 21:10:33    
Imorgon räknas jag inte om ett barn längre, då får jag bestämma helt själv^^ Eller nästan i alla fall...

Var uppe i stallet och red idag, och det gick bra! Från början var han lite stel, men inte så illa som det varit de senaste gångerna. Formen var inte helt super men i slutet när han släppte, samt trampade på ordentligt var det verkligen underbart. Han bara flöt på framåt, och jag fick till min sits riktigt bra. Han är inte där han var förra sommaren i juli ännu, men snart så...
Ibland är det nästan läskigt vad mycket skillnad småsmå saker gör. Jag brukar flytta fram mina händer för långt, inte hålla en stadig ytterhand. Vi band fast ett balaband i ringarna på framvalvet till sadeln som jag hela tiden skulle hålla i, då kunde jag inte göra så mycket med händerna, jag landade mer i sadeln och han blev stadigare =) Nu gäller det bara att komma ihåg allt jag gjorde idag, så jag kan klara av det själv utan att Mia påminner mig hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0