Nolifer   

Datum: 2010-06-15 Tid: 20:48:43    
Eftersom jag är den lilla tönt/nörd som jag faktiskt är så har jag i princip bara suttit framför datorn hela dagen. Med undantag för halvtimmen jag duschade, halvtimmen det tog för mamma att fota mig och den lilla stunden mamma hade den stationära datorn innan hon så vänligt påpekade att jag faktiskt hade en egen bärbar, vilket jag helt hade glömt bort^^
Skulle ju skrivit vad jag hittade på igår, men det har jag nästan glömt bort. Sommarlov är inte bra, man tappar bort huvudet efter bara nån vecka...
Just det, tvättade bilen för första gången. Och sånt är väldigt kul med pappa som lärare, man får såååå mycket uppmuntran hela tiden "Du missade där, du håller borsten på fel sätt" menmen, ren blidde den i alla fall. Dessutom hade pappa roligt och vaxade ena hörnan av motorhuven, så nu måste jag vaxa hela bilen för det ser sjukt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0