Lång galopp   

Datum: 2010-06-04 Tid: 21:46:12    
Red ut tillsammans med Mia. Testade att ha pelhammet på Pors idag, funkar ju inte riktigt med vanligt; varken med två-,tre-, eller 7-delat. Men när han och jag väl kom underfund med pelhammet så funkade det hyfsat bra. Blev mest skritt och lite trav, sedan en låååååååååååååååååååååååååååååååååång galoppsträcka. Undra vem som var tröttast, jag eller Pors..? Mia och Jense som haft uppehåll typ hade inga problem, medan jag flåsade värre än hunden och det rann svett från Pors^^ Får se hur bra mina ben mår imorgon, kan aldrig vara bra att först springa till kyrkan i högklackat och sedan rida fältsits/någon ponnygalopp sits utan balans...

Lilla hästen fick sig i alla fall en dusch när vi kom tillbaka, det räcker att han har bruna öron, resten får gärna fortsätta vara svart^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0