It works!!!   

Datum: 2010-06-08 Tid: 12:18:06    
Woohoo, hittade cd:n till telefonen, så nu tänkte jag berätta lite vad jag gjorde igår. Var hos Therese i några timmar, det var kul, så länge sedan vi sågs. Det blir alltidför länge mellan gångerna:( I alla fall, efter lite allmänt snack om vad vi hittat på sedan sist började vi baka, någon sorts kladdkaka med havregryn i, den blev supermumsig trots det något tveksamma utseendet från början...

Smeten var som vanligt godast^^

Har ingen bild på den färdiga kakan, men det är nog inte så svårt att föreställa sig hur den ser ut??
Nu ska jag ut och plantera min lilla pumpaplanta som jag fick av Therese, hon hade ingenstans att ha den; så ödet för den var antingen ut i skogen eller till min balkong. Vi får se hur länge den överlever^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0