3 juni 2010   

Datum: 2010-06-03 Tid: 08:47:46    
Sista skoldagen innan lovet, och solen skiner från en klarblå himmel. Helt plötsligt känns allt mycket bättre, man ser allt i ett ljusare perspektiv^^
Ska se om jag kan få mitt hår att sammarbeta lite idag och faktiskt göra något med det istället för att bara borsta det som jag brukar. Är lite trött på det, och vill få bort den tråkiga känslan, men är inte säker på att jag vill klippa av det igen...

Hahahahaha, ganska kul och vakna upp och se att någon har missuppfattat något helt totalt! Suck, sikka människor det finns...-.-'

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gick inte att kommentera förra inlägget men måste bara säga att hästen såg grymt söt ut :D

2010-06-03 @ 14:15:43
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0