29 juni 2010   

Datum: 2010-06-29 Tid: 12:31:48    
Kanske dags att skriva ett nytt inlägg. Känner att jag är lite seg på att uppdatera, kommer aldrig på något vettigt att skriva. Och när jag gör det är jag oftast inte i närheten av någon dator...

Var uppe i stallet igå och red Pors, gick jättebra. Helt plötsligt har han börjat gå framåt av sig själv, kan visserligen bero på sporrarna, men kommer han in i det så kommer han nog gå framåt utan dem också =) Och jag klarade av att sitta ner, hålla händern stilla/små rörelser utan att hålla i bandet som vi satt i sadeln, samt hålla om med knäna *stolt!* 
Skulle vara ganska kul att höra vad de skulle säga om honom på en utställning idag. Förra våren var han ju mager, inga muskler, pinnig, pälsen var ojämn m.m. och då fick han 7 rakt igenom. Då borde han få ganska mycket nu när han blivit biff^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0